wtorek, 9 czerwca 2015

Z miłości do roślinności

 Ubiegły tydzień był magiczny. Spędziłam go ze wspaniałymi ludźmi, we wspaniałych miejscach, od Warszawy po Bystrzycę i Wleń, a potem w Zgierzu i Wycince Wolskiej. Cóż mnie zaniosło do Wycinki? II Zlot Zielarski - z Miłości do Roślinności, który odbył się w Ziołowych Ogrodach Ewy i Jurka.

 W zeszłym roku pisałam Wam o tym pierwszym, w ten weekend świętowaliśmy ponownie, w dużo większym gronie i z jeszcze większą ilością atrakcji. Nazjeżdżało się zielonych szaleńców, były wiedźmy z kociołkami, terapeuci wszelkich maści, zielarze i surviwalowcy, odtwórcy historyczni, leśnicy, rękodzielnicy i artyści, miłośnicy dzikiego jedzenia i dzikości wszelakiej, znawcy roślin jadalnych, koniarze i kowale...Cała masa ludzi różnych profesji i zainteresowań, których połączyła fascynacja roślinami. Szczegółową relację ze zlotu przeczytacie u Inez, naszej niestrudzonej organizatorki, dziewczyny z tysiącem pomysłów, rozsiewającej miłość do roślinności wśród tłumów.
 Razem z Agatką przygotowałyśmy dziką kolację otwierającą cały zlot, ale o tym będzie osobny wpis, gdy dotrą do mnie zdjęcia mojej osobistej fotografki, Marty <3 div="">
 Tymczasem zostawiam Was z kilkoma fotograficznymi impresjami ze zlotu ;)

uroczyste rozpoczęcie



Warsztaty Ziołowe spa z Niezłe Ziółko








Robin od radzenia sobie z traumą i stresem








Wiele twarzy Zielichy





Mydełka zrobiona na warsztatach u Inez


Inez snuła kakaowe opowieści

Ziarna kakaowca prażone w ognisku




Agatka w fermentacyjnym szale :)

Miejska Kuchnia Roślinna


Kuferki Inez




mój pierwszy Arcydzięgiel <3 td="">




Warsztaty u Aga radzi




5 komentarzy:

  1. U mnie nie ma zdjęć wcale, za to mam kilka minut filmu z V-kolacji, dzisiaj zamieszczę na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te moje sa bardzo niespojne, przypadkowe. ale jesli Ci sie cos przyda - bierz smialo!

      Usuń
  2. Cudowny musiałaś mieć tydzień, naprawdę magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że zamieściłaś te zdjęcia - chociaż w ten sposób można uczestniczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    OdpowiedzUsuń

Gâteau Marcel

W grudniu zapowiadałam przepis na ten czekoladowy cud, ale w grudniu mi to nie wyszło. Grudzień w ogóle był raczej do niczego. Kończeni...